مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-07پزشكي

برگزاری وبینار انتقال تجربه برای نوآوران و سرمایه گذاری خطرپذیر در اصفهان


شرکت کارنو سلامت پارسیان با همکاری مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وبینار انتقال تجربه «تامین منابع مالی برای نواوران و سرمایه گذاری خطرپذیر در حوزه دانش بنیان» را برگزار می کند.

- ایسنا/اصفهان شرکت کارنو سلامت پارسیان با همکاری مرکز تحقیقات مدیریت و اقتصاد سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وبینار انتقال تجربه تامین منابع مالی برای نواوران و سرمایه گذاری خطرپذیر در حوزه دانش بنیان را برگزار می کند.

مدیرعامل شرکت کارنو سلامت پارسیان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با ایسنا در توضیح برگزاری این وبینار، اظهار کرد: وبینارهای رایگان آموزش و انتقال تجربه در حوزه سلامت هر 15 روز یک بار برگزار می شود که فعالان حوزه سلامت می توانند با حضور در این وبینارها از تازه ترین یافته های کارآفرینی حوزه سلامت و تجربیات افراد داخل و خارج در این حوزه مطلع شوند.

ساناز منصف، افزود: در این کارگاه ها و وبینارها، بستری برای آشنایی فعالان استارت آپی در حوزه های سلامت فراهم است.

وبینار تامین منابع مالی برای نوآوران و سرمایه گذاری خطرپذیر در حوزه دانش بنیان در روز سه شنبه 18 آبان ماه در ساعت 17 بعدازظهر برگزار می شود و علاقه مندان به این حوزه می توانند با هزینه های راه اندازی یک کسب و کار نو آشنا و اطلاعاتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار انتقال تجربه برای نوآوران و سرمایه گذاری خطرپذیر در اصفهان

برگزاری وبینار انتقال تجربه برای نوآوران و سرمایه گذاری خطرپذیر در اصفهان