مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-07ورزشي

حال خوب تنیس روی میز ایران/ ملی پوشان پسر به آمریکا اعزام می شوند


رییس فدراسیون تنیس روی میز وضعیت این روزهای این رشته را در ایران خوب توصیف کرد وگفت: در همه رده های سنی شرایط مناسبی داریم.

  - ایسنا/کرمانشاه رییس فدراسیون تنیس روی میز وضعیت این روزهای این رشته را در ایران خوب توصیف کرد وگفت: در همه رده های سنی شرایط مناسبی داریم.

  مهرداد علی قارداشی در حاشیه سفر به کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در تشریح شرایط این روزهای تیم های ملی تنیس روی میز ایران اظهارکرد: درصورت صدور ویزا، تیم ملی بزرگسالان ایران 27 آبان عازم مسابقات جهانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه امکان حضور نماینده ای از بانوان ایران در این رقابت ها فراهم نشد، گفت: تیم ملی دختران برای سال آینده چند رقابت مهم در پیش دارند که از هم اکنون برنامه ریزی هایی جهت آمادگی حضور در این رقابت ها انجام شده است.

رییس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: قهرمانی تیمی بزرگسالان جهان، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی 2022 رقابت های مهم پیش رو هستند که برای همه آنها برنامه داریم و اردوهای آمادگی داخلی و بین المللی بصورت منظم و مرتب برگزار خواهیم کرد.

وی یادآورشد: البته در حال حاضر سه ملی پوش دختران در لیگ ترکیه حضور دارند که باعث می شود در سطح آمادگی خوبی قرار بگیرند و به تجربیاتشان نیز اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوب تنیس روی میز ایران/ ملی پوشان پسر به آمریکا اعزام می شوند

حال خوب تنیس روی میز ایران/ ملی پوشان پسر به آمریکا اعزام می شوند