مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-07اقتصادي

48 میلیارد تومان میزان اعتبارات مشاغل خانگی استان کرمان در سال جاری


سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: امسال کل اعتبارات مشاغل خانگی استان 48 میلیارد تومان است که با ظرفیت حدود 2 هزار میلیارد تومانی که بنیاد برکت دارد و همچنین ظرفیت بانک رسالت، - ایسنا/کرمان سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: امسال کل اعتبارات مشاغل خانگی استان 48 میلیارد تومان است که با ظرفیت حدود 2 هزار میلیارد تومانی که بنیاد برکت دارد و همچنین ظرفیت بانک رسالت، قابل مقایسه نیست.

حسین مهرابی ظهر امروز 16 آبان در جلسه کارگروه اشتغال استان ویژه شهرستان های رفسنجان، انار و شهربابک در سالن شهید هنری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان اظهار کرد: اگر چه بیکاری که در شمال استان وجود دارد اما خیلی نگران کننده نیست ولی باز هم نباید غافل از پتانسیل های شهرستان های شمالی و غربی استان باشیم.

وی با بیان اینکه 40 کارگروه در استان داریم، اظهار کرد: هر چه جلسات این کارگروه ها در شهرستان ها برگزار شود بهتر جواب می گیریم.

وی بیان کرد: مصوبات جلسات در شهرستان ها نیز به عنوان مصوبه گروه کاری و نهایتا در شورای برنامه ریزی مصوب می شود و قابلیت اجرا پیدا می کنند لذا باید مصوبات کارشناسی شده را بنویسیم.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان یادآور شد: آمار نرخ بیکاری هم در بحث مشاغل ایجاد شده و هم بیکاری باید راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 میلیارد تومان میزان اعتبارات مشاغل خانگی استان کرمان در سال جاری

48 میلیارد تومان میزان اعتبارات مشاغل خانگی استان کرمان در سال جاری