مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-07سياسي

نماینده مجلس: اجرای صحیح قانون جوانی جمعیت، دارویی اثربخش برای توسعه کشور است


نماینده مردم تفرش، آشتیان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، جوانی جمعیت را نیاز اجتناب ناپذیر کشور دانست و گفت: در قانون جوانی جمعیت حمایت ها و مشوق های بسیار خوبی لحاظ شده که اجرای صحیح این قانون می تواند دارویی اثربخش برای رسیدن کشور به توسعه و پیشرفت با .

- ولی الله بیاتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و استراتژیک کشور که طی سال های اخیر مورد غفلت قرار گرفته و نادیده گرفتن آن خسارت های جبران ناپذیری را برای کشور به همراه خواهد داشت، ازدواج جوانان و فرزندآوری آنان از یک و رو به افول رفتن کشور از سویی دیگر است.

وی تصریح کرد: طی سال های اخیر بی توجهی به مسائل و مشکلات جوانان در حوزه اقتصاد و معیشت موجب دوری آنان از ازدواج و فرزندآوری شده، این در حالی است که سن جمعیت رو به پیری نهاده و از جمعیت جوان و نیروی کار کشور کاسته شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در برای جوانان در قالب این قانون در نظر گرفته شده، اما لازمه اجرای این قانون تامین اعتبارات و بودجه مورد نیاز آن و عزم جدی دستگاه ها برای اجرای شدن است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تخصیص اعتبارات مورد نیاز به منظور اجرای این قانون تاکید کرد و بیان داشت: قوانین در صورتی می تواند نتایج اثربخشی به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: اجرای صحیح قانون جوانی جمعیت، دارویی اثربخش برای توسعه کشور است

نماینده مجلس: اجرای صحیح قانون جوانی جمعیت، دارویی اثربخش برای توسعه کشور است