مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-07دانش

بازدید سرزده معاون اول رییس جمهور از خوابگاه کوی دانشگاه تهران


محمد مخبر معاون اول رییس جمهور شب گذشته به صورت سرزده از خوابگاه کوی دانشگاه تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و نقطه نظرات دانشجویان قرار گرفت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و نقطه نظرات دانشجویان قرار گرفت .

در این بازدید 2 ساعته که وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری نیز معاون اول رییس جمهور را همراهی میکرد ، دکتر مخبر با حضور در اتاق های ساختمان های 14 و 15 کوی دانشگاه به گفتگوی صمیمی و صریح با دانشجویان پرداخت.

وی همچنین در ساختمان شماره 4 که جمعی از جانبازان ، ایثارگران و دانشجویان معلول در آن حضور داشتند نیز حاضر شد و پای درددل و مسائل و مشکلات خاص ایشان نشست .

عدم تعویض امکانات رفاهی قدیمی ، کیفیت پایین غذاهای خوابگاهی و قیمت نامناسب آنها ، کمبود امکانات برخی اتاق ها ، عدم بازگشایی سالن های ورزشی کوی دانشگاه از جمله نکاتی بود که در این بازدید بدون واسطه و مستقیم با معاون اول رییس جمهور و وزیر علوم مطرح شد.

سلف دانشجویی کوی دانشگاه ، ساختمان های نیمه کاره ، آشپزخانه و دیگر بخش های کوی دانشگاه نیز مورد بازدید دکتر مخبر و دکتر زلفی گل قرار گرفت و در نهایت دستورات معاون اول رییس جمهور برای تکمیل و تجهیز خوابگاه ها و همچنین تاکید برای هماهنگی بین دستگاه های مسئول از جمله وزارت علوم ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده معاون اول رییس جمهور از خوابگاه کوی دانشگاه تهران

بازدید سرزده معاون اول رییس جمهور از خوابگاه کوی دانشگاه تهران