مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:402021-11-07ورزشي

مدیر بومی به هزار و یک دلیل بهتر از غیربومی است


عضو شورای شهر شیراز ضمن درخواست از استاندار فارس برای استفاده از استعدادهای بومی متخصص و کارآمد بومی برای سپردن مسئولیت ها، گفت: مدیر بومی به هزار و یک دلیل بهتر از مدیر غیربومی حتی افراد سرشناس غیربومی است.

- رضا محمدیان بعد از ظهر یکشنبه 16 آبان در بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه پس از چندماه با تلاش رییس و اعضا، برنامه این دوره با عنوان چشم انداز شورای اسلامی سومین حرم اهل بیت مصوب شد، گفت: اگر خروجی این برنامه کارهای اجرایی و توسعه زیرساخت های شهر نباشد، هیچ منفعتی نداشته و این شورا و این دوره شهرداری نیز در اذهان عمومی به عنوان دوره ای ناکارآمد خواهد ماند.

او با بیان اینکه باید اجرای پروژه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی، حمل و نقل و ریلی، فضای سبز و غیره در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: لازم است شهردار محترم لیستی از پروژه های خرد و کلان را در قالب افق 1404 (سال پایانی فعالیت شورای ششم) که می تواند به همان تعداد 1404 پروژه نیز باشد، ارائه دهد.

رییس کمیسیون سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: شهردار شیراز باید با فعال کردن پروژه های نیمه تمام فعلی و آغاز عملیات پروژه های جدید تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بومی به هزار و یک دلیل بهتر از غیربومی است

مدیر بومی به هزار و یک دلیل بهتر از غیربومی است