مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-07ورزشي

قراردادهای بازیکنان تیم اترک به امضا نرسیده است


سرمربی تیم فوتبال اترک بجنورد گفت: مدیرعامل فوتبالی در استان نداریم و به همین علت قراردادهای بازکنان ثبت نمی شود و کارتی برای بازیکنان صادر نمی شود تا در مسابقات شرکت کنند.

- عزت نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مسابقات لیگ دسته دو، اظهار کرد: تیم اترک بجنورد 40 روز تمرین داشته و برخلاف سال های گذشته، 75 درصد بازیکنان این تیم بومی هستند که قرار است در چند روز آینده پنج بازیکن به 22 بازیکن فعلی آن افزوده شود.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ دسته دو کشور در 25 آبان ماه در دو گروه 14 تیمی برگزار خواهد شد؛ در مجموع نیز 28 تیم حضور دارند که مسابقات به صورت رفت و برگشتی انجام خواهد شد.

نوروزی با اشاره به استعداد و پتانسیل بالای بازیکنان گفت: روند آمادگی تیم به خوبی پیش رفته اما به علت نبود مدیر عامل فوتبالی، قراردادهای بازیکنان و کادر فنی ثبت نمی شود و کارت بازیکنان صادر نمی شود؛ به همین علت حتی ممکن است در مسابقات لیگ دسته دو که از مهم ترین مسابقات است، شرکت نکنیم.

سرمربی تیم اترک در استان با اشاره به سختی های این رشته ورزشی اظهار کرد: برای این رشته ورزشی و مخصوصاً تیم اترک سختی های بسیاری را متحمل شده ام، از صفر تا صد تیم را پیش برده ام اما متاسفانه هیچ مسئولی کمک به ثبت قراردادها نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای بازیکنان تیم اترک به امضا نرسیده است

قراردادهای بازیکنان تیم اترک به امضا نرسیده است