مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-07اقتصادي

کمک 42 میلیاردی نیکوکاران خوزستانی به ایتام و محسنین


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از کمک 42 میلیارد تومانی نیکوکاران خوزستانی به ایتام و محسنین در نیمه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از کمک 42 میلیارد تومانی نیکوکاران خوزستانی به ایتام و محسنین در نیمه نخست امسال خبر داد.

حافظ منصوری با اشاره به جمع آوری 42 میلیارد و 294میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح ایتام و محسنین در نیمه نخست امسال گفت: در حال حاضر 53 هزار خیر و حامی ایتام و محسنین با کمیته امداد استان خوزستان همکاری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی تعداد ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد خوزستان را 23 هزار نفر عنوان کرد و افزود: نیکوکاران و خیرین همراهان همیشگی و بازوان توانمند این نهاد و سایر نهادهای حمایتی هستند و با کمک های نقدی و غیرنقدی آن ها می توانیم بخشی از مایحتاج خانواده ها و افراد تحت پوشش در بخش های مختلف را تامین کنیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ضمن تقدیر از حضور موثر و به موقع مردم در عرصه های مختلف خدمت رسانی تصریح کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست استان خوزستان به شکرانه سلامتی خود و خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 42 میلیاردی نیکوکاران خوزستانی به ایتام و محسنین

کمک 42 میلیاردی نیکوکاران خوزستانی به ایتام و محسنین