مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:002021-11-07اقتصادي

تولید بیش از 400 محصول و خدمت از سوی فناوران دانشگاه امیرکبیر


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تولید 416 محصول و خدمت فناورانه از سوی مراکز نوآوری این دانشگاه خبر داد و گفت: میزان فروش محصولات فناورانه ما در سال گذشته 165 میلیارد تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید رضا غفاریان امروز در مراسم افتتاح برج شماره 2 نوآوری و فناوری دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه این برج با نام پروفسور حسابی به بهره برداری رسید، افزود: در سال 84 راه اندازی مراکز رشد و بحث کارآفرینی مطرح شد و ما در سال 93 برج 1 نوآوری و فناوری دانشگاه را راه اندازی کردیم و از سال 94 بخش خصوصی را در توسعه این زیست بوم مشارکت دادیم.

وی با بیان اینکه در سال 98 مراکز نوآوری دانشکده ها را در دستور کار قرار دادیم، ادامه داد: تا سال 1405 دو برنامه توسعه زیر ساخت نوآوری برای استقرار شرکت های فناور و تجاری سازی و عرضه محصول به بازار را در نظر گرفته ایم.

غفاریان با اشاره به برنامه توسعه زیر ساخت های این دانشگاه گفت: پنج برج در اختیار دانشگاه قرار می گیرد که از این تعداد 3 برج به بهره برداری رسیده است و برج های شماره 4 و 5 در دست ساخت و بازسازی با مشارکت بخش خصوصی قرار دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه برج های شماره 4 و 5 تا 1404 به بهره برداری خواهند رسید، یادآور شد: سال 98 یکسری از مراکز نوآوری دانشکده های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 400 محصول و خدمت از سوی فناوران دانشگاه امیرکبیر

تولید بیش از 400 محصول و خدمت از سوی فناوران دانشگاه امیرکبیر