مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-07سياسي

مجلس برای حمایت از طرح جوانی جمعیت امتیازات خوبی در نظر گرفته است


نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده امتیازات خوبی برای تشویق والدین به فرزندآوری در نظر گرفته شده است.

- حبیب آقاجری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر اظهار کرد: بزرگترین دانشمندان جهان هم به این باور رسیده اند که فرهنگ اسلام، فرهنگ انسان سازی است.

  وی ادامه داد: یکی از تعالیم فرهنگ اسلامی، تکریم خانواده ها به سمت مدل غربی در حال تغییر بود که پس از تاکید مقام معظم رهبری، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس تصویب شد.

  نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) افزود: در این طرح، مشخصه هایی در بحث ازدواج، فرزندآوری و تسهیل ازدواج تعیین و امتیازات ویژه ای برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شده است.

عامل اصلی اختلافات خانواده ها، مسئله کار و معیشت است عضو فراکسیون فرهنگی مجلس یازدهم اضافه کرد: همچنین برای جوانانی که در سنین پایین تر ازدواج کنند، امتیاز ات قابل توجهی در نظر گرفته شده است، بر این اساس پسران زیر 25 سال و دختران زیر 23 سال از امتیاز بهتری نسبت به زوجینی که سن بالاتر دارند، بهره خواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای حمایت از طرح جوانی جمعیت امتیازات خوبی در نظر گرفته است

مجلس برای حمایت از طرح جوانی جمعیت امتیازات خوبی در نظر گرفته است