مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-07سياسي

صدور حکم تعطیلی 4 بیمارستان تهران از سوی تعزیرات


مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از حکم تعطیلی چهار بیمارستان شهر تهران به سبب اضافه دریافت از بیماران خبر داد و گفت: این چهار بیمارستان برای بار سوم مرتکب این تخلفات شده اند و طبق قانون باید تعطیل شوند ولی اگر بتوانند رضایت شکات را فراهم کنند مشمول تخفیف خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی اسفنانی در این باره اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از بیمارستان های تهران مرتکب تخلف اضافه دریافت از مردم شده اند که این تخلفات در حال رسیدگی است و در خصوص چهار پرونده، اضافه دریافت از بیماران به خصوص بیماران کرونایی محرز شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران از حکم تعطیلی چهار بیمارستان شهر تهران به سبب اضافه دریافت از بیماران خبر داد و گفت: چون این حکم هنوز قطعی نشده است از بیان نام این بیمارستان ها معذوریم، اما هر چهار بیمارستان، سومین بار تخلف کرده اند.

وی گفت: پرونده ها از ناحیه کمیسیون ماده 11 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که مربوط به دانشگاه های علوم پزشکی است برای تعزیرات ارسال شد که بسیار سریع رسیدگی کردیم و حکم اولیه آن صادر شده و، چون حکم قطعیت پیدا نکرده است، اسامی این چهار بیمارستان را اعلام نمی کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران افزود: این چهار بیمارستان در شهر تهران هستند و تخلف هر چهار بیمارستان در مرتبه سوم بوده است و بر همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم تعطیلی 4 بیمارستان تهران از سوی تعزیرات

صدور حکم تعطیلی 4 بیمارستان تهران از سوی تعزیرات