مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 14:052021-11-07سياسي

قدمگاه امام حسن عسکری (ع) در گرگان گلباران می شود


عضو شورای اسلامی شهر گرگان از گلباران قدمگاه امام حسن عسکری (ع) در سالروز ورود تاریخی آن حضرت به شهر گرگان خبرداد.

- گرگان- عضو شورای اسلامی شهر گرگان از گلباران قدمگاه امام حسن عسکری (ع) در سالروز ورود تاریخی آن حضرت به شهر گرگان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر گرزین عضو شورای شهر گرگان عصر یکشنبه در میزگرد تخصصی ابعاد تاریخی فرهنگی ورود امام حسن عسگری (ع) به گرگان اظهار کرد: سوم ربیع الثانی سال 255 هجری قمری سالروز ورود امام یازدهم(ع9 به گرگان فعلی و هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت امام است، به همین مناسبت این هفته به نام هفته فرهنگی گرگان نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در سال 96 پیش از هر اقدامی در خصوص نامگذاری هفته فرهنگی گرگان، از آیت الله علوی گرگانی استعلام و با تایید و بیانیه ایشان این کار انجام شد، افزود: هدف از این نامگذاری این است که در کنار توسعه فیزیکی شهر به رشد فرهنگی شهرمان توجه کنیم.

گرزین ادامه داد: شهرها با معنویت و روح دینی زنده هستند و چه چیزی ارزشمندتر و معنوی تر از این موضوع وجود دارد که گرگان قدمگاه امام حسن عسکری (ع) و دارالمومنین بوده است.

وی با تاکید بر اینکه شهر گرگان گذشته معنوی و پرباری داشته است، افزود: ما داشته های ارزشمندی داریم که باید آنها را حفظ کرده به نسل بعدی منتقل و در زندگی از آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدمگاه امام حسن عسکری (ع) در گرگان گلباران می شود

قدمگاه امام حسن عسکری (ع) در گرگان گلباران می شود