مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 14:102021-11-07سياسي

گلایه به حق شهروندان بابت خاموشی معابر شهر رشت


رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهربدون ضابطه در حال توسعه است، گفت: گلایه شهروندان رشت پیرامون خاموشی برخی از معابر سطح رشت بحق است و بخشی از مشکلات امنیتی و بعضا تصادفات نیز از همین مشکل نشات می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در دیدار با مدیران توزیع برق شهرستان رشت در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه گلایه های بحق فراوانی از سوی شهروندان رشت مبنی بر خاموشی برخی از معابر و مشکلات ناشی از آن به گوش می رسد، اظهار کرد: متاسفانه نور کم در بسیاری از مسیرها به واسطه اجرای دستورالعمل صادره از نشده است.

وی با بیان اینکه ای کاش این موضوع زودتر توسط اداره توزیع برق اطلاع رسانی می شد، افزود: به واسطه اعتماد شهروندان تریبونی در اختیار مجموعه شورای رشت قرار دارد و چنانچه این موضوع اطلاع رسانی می شد می توانستیم این مسئله را به اطلاع شهروندان رسانده و از بروز برخی از گلایه ها که با این محوریت در فضای مجازی، سامانه 137 شهرداری و غیره به گوش می رسد نیز جلوگیری و پاسخی مناسب به این دغدغه شهروندان بدهیم.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عدم اجرای مدیریت یکپارچه شهری تصریح کرد: متاسفانه فقدان این مهم موجب بروز مشکلات و موازی کاری های فراوانی شده که در نهایت به تحمیل هزین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه به حق شهروندان بابت خاموشی معابر شهر رشت

گلایه به حق شهروندان بابت خاموشی معابر شهر رشت