مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 15:052021-11-07ورزشي

روایت سرقت میلیاردی از کارخانه بازیافت کرج/دستگاه قضا به پرونده ورود کرد


کمتر از یک هفته گذشته خبری مبنی بر سرقت میلیاردی از کارخانه بازیافت زباله کرج توسط یکی از اعضای شورای شهر مطرح شد که با ارائه مستندات از سوی شورای شهر دستگاه قضا استان به قضیه ورود کرد و مسئله در حال پیگیری است.

- خبرگزاری فارس_طیبه جواهری: پس از جریان استفاده شخصی برخی مدیران شهری کرج از بیت المال و جریان خودروهای لوکس و گوشی های آیفون، حالا نوبت برملا شدن یک سرقت قدیمی است؛ داستان مربوط می شود به سرقت از یک کارخانه بازیافت زباله و گروهی که حتی به آشغال ها هم رحم نکردند!  ظواهر امر و مدارک موجود در شورای شهر نشان می دهد که گروهی با برنامه ریزی اقدام به سرقت از کارخانه کمپوست شهرداری کرده اند که البته نبود نظارت کافی هم در این مجموعه ابهام دارد! غیب شدن ژنراتورهای حجیم در روز روشن چگونه می تواند از چشم مسؤولان امر پنهان مانده باشد؟ حجت الاسلام علیرضا سعیدی، عضو شورای شهر کرج در این خصوص، گفت: سرقت گسترده و عظیم از کارخانه بازیافت پسماند و کمپوست شهرداری صورت گرفته است.

وی سرقت از این کارخانه را سازماندهی شده برشمرد و افزود: نیاز داریم با بازجویی مدیران وقت بیت المال به سرقت رفته را به مدیریت شهری بازگردانیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج افزود: در این سرقت ژنراتور های حجیمی که انتقال آن ها نیازمند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سرقت میلیاردی از کارخانه بازیافت کرج/دستگاه قضا به پرونده ورود کرد

روایت سرقت میلیاردی از کارخانه بازیافت کرج/دستگاه قضا به پرونده ورود کرد