مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-07سياسي

جوانان فعال جمعیت هلال احمر لرستان تجلیل شدند


در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان از جوانان فعال جمعیت هلال احمر در استان تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت گرامیداشت هفتاد و چهارمین سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از فعالین منتخب استان لرستان تجلیل به عمل آمد.

در این آیین که با حضور مسئولین استانی در خرم آباد برگزار شد، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان از زحمات مدیران، پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر استان لرستان که امور را به جدیت پیگیری می کنند تقدیر و تشکر کرد.

گسترش دوستی و مهر ورزی از سوی جوانان هلال احمر وی به تاریخچه جمعیت صلیب سرخ اشاره کرد و گفت: کشور ایران در سال 1301به عضویت آن درآمد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی این پیوستگی ادامه داشت و با تغییر نماد هلال احمر این جمعیت شکل مردمی تر گرفت و بر پایه اصول اسلامی قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: جمعیت هلال احمر به یک معنا بر پایه نوع دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد و تلاش می کند در حوادث و پیشامدهای طبیعی و غیرطبیعی به جان های خسته امید، آرامش و آسایش بخشند.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: جمعیت هلال احمر همواره تلاش می کند دوستی و مهرورزی را گسترش و ترویج بدهد و در هر جا و هر زمان صرف نظر از عقاید و باورها و اقلیم به کمک حادثه دیدگان و آسیب دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان فعال جمعیت هلال احمر لرستان تجلیل شدند

جوانان فعال جمعیت هلال احمر لرستان تجلیل شدند