مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 18:152021-11-07اقتصادي

امید به آینده بزرگترین چالش کارآفرینان اصفهان است


رییس کانون کارآفرینان استان اصفهان با بیان اینکه بزرگترین چالش یک کارآفرین امید به آینده است،گفت: این کانون در زمینه کاهش موانع و تسهیلگری برای افراد دارای ایده کسب وکار تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شیخ سجادیه شامگاه یکشنبه در نشست خبری که به مناسب هفته جهانی کارآفرینی برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین نقش کانون کارآفرینی زنده نگهداشتن امید و کمک به افراد دارای ایده و تسهیلگری در زمینه کاهش موانعی است که فرد برای دریافت مجوز باید سیر قانونی را طی کند و اگر این مجوز برای نوآوری باشد موانع راه را باید ضرب در صد کرد زیرا یک جوان کارآفرین به سادگی نمی تواند از هیچ ساختاری مجوز بگیرد.

وی با بیان اینکه وجه تمایز اقتصاد کشورهای توسعه یافته با کشورهای درحال توسعه اهمیتی است که به بخش خصوصی دادند، افزود: اعتماد به بخش خصوصی در سال های اخیر و در دولت جدید افزایش یافته و امید است مشکلات در این زمینه نیز ریشه ای رفع شود.

رییس کانون کارآفرینان استان اصفهان با اشاره به اینکه هیأت مدیره جدید این کانون فعالیت خود را از چهار ماه پیش آغاز کرد، ابراز داشت: هدف ما فراخوان همه جامعه برای کارآفرینی است زیرا همه اقشار می توانند کارآفرین باشند و از این رو بستری ایجاد خواهیم کرد که از محصل دبیرستانی تا افرادی که در خانه یا زیرپوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به آینده بزرگترین چالش کارآفرینان اصفهان است

امید به آینده بزرگترین چالش کارآفرینان اصفهان است