مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 18:302021-11-07بين الملل

پسر حفتر برای درخواست کمک نظامی به اسراییل سفر کرد


رسانه های صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که صدام پسر ژنرال خلیفه حفتر فرمانده ارتش ملی لیبی دوشنبه گذشته در سفری کوتاه به تل آویو رفت و با تعدادی از مقامات امنیتی اسراییل دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هآرتص، صدام حفتر دوشنبه گذشته ضمن سفر به فلسطین اشغالی پیامی از پدرش مبنی بر درخواست کمک نظامی و سیاسی از اسراییل را به مقامات اسراییلی منتقل کرد و در مقابل نیز متعهد شد در آینده روابط دیپلماتیک بین لیبی و اسراییل برقرار کند.

روزنامه هاآرتص گزارش داد که امروز صدام حفتر دوشنبه گذشته با همراه داشتن پیامی از پدرش مبنی بر درخواست کمک نظامی و سیاسی اسراییل وارد اسراییل شد و در مقابل نیز متعهد شد در آینده روابط دیپلماتیک بین لیبی و اسراییل برقرار کند.

به گفته ایتای بلومنتال روزنامه نگار اسراییلی دوشنبه گذشته، یک هواپیمای شخصی متعلق به یک فرد نزدیک به ژنرال خلیفه حفتر فرمانده موسوم به ارتش ملی لیبی از فرودگاه دبی در فرودگاه بن گوریون به زمین نشست.

در همین حال، رسانه اسراییلی کان گزارش داد که یک هواپیمای شخصیP4-RMA) ) متعلق به ژنرال خلیفه حفتر که کنترل شرق لیبی را در دست دارد، در فرودگاه بن گوریون فرود خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر حفتر برای درخواست کمک نظامی به اسراییل سفر کرد

پسر حفتر برای درخواست کمک نظامی به اسراییل سفر کرد