مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 18:552021-11-07سياسي

سازمان عقیدتی سیاسی نقش مهمی در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد


فرمانده انتظامی کردستان ، نقش معنویت در جهت دادن به زندگی انسان را بسیار مهم دانست و گفت: سازمان عقیدتی سیاسی نقش برجسته ای در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد.

- مراسم تودیع و معارفه مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی کردستان، امروز ( یکشنبه 16 آبان )با حضور رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ناجا ، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مقامات انتظامی در سالن همایش های نیروی انتظامی کردستان برگزار شد.

سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار کرد : همه در نیروی انتظامی باید سطح خدمت گزاری خود را بالا برده و خود را خادم مردم بدانند.

وی نقش سازمان عقیدتی سیاسی را در مجموعه نیروهای مسلح و بالاخص نیروی انتظامی بسیار مهم دانست و از مسئولان این دایره تشکر و قدردانی کرد.

علی آزادی به نقش مثبت معنویت در جهت دادن به زندگی انسان اشاره کرد و افزود حقیقتا سازمان عقیدتی سیاسی نقش مهمی در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد.

وی نیروی انتظامی را نیرویی مردمی توصیف کرد به طوری در هفته اخیر کمک رسانی سرباز وظیفه در حادثه انفجار ساختمان مسکونی شهر سقز و از خودگذشتگی پلیس 110 شهر سنندج برای نجات جان بچه ای که پدر و مادرش می خواستند وی را از پشت بام پایین بیندازند،در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان عقیدتی سیاسی نقش مهمی در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد

سازمان عقیدتی سیاسی نقش مهمی در پرورش بعد معنوی پرسنل دارد