مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 00:402021-11-07سياسي

نمایش آمادگی ارتش در رزمایش ذوالفقار 1400


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر اینکه توان و آمادگی رزمی ارتش در رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 به خوبی به نمایش گذاشته شد، خاطر نشان کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، با بیان اینکه رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش دارای ویژگی های خاصی است، اظهار کرد: این رزمایش مشترک با مشارکت نیرو های چهارگانه ارتش است و به همین دلیل نیز در مراحل مختلف این رزمایش شاهد همگرایی و هم افزایی فوق العاده ای بین نیرو های عمل کننده بودیم.

وی با اشاره به حضور تاثیرگذار نیروی دریایی ارتش در این رزمایش خاطر نشان کرد: تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی از عمق دریا و با استفاده از همه شناور های سطحی و زیرسطحی و همچنین ناوگان هوادریا در این رزمایش به اجرای سناریو های رزمی پرداختند.

در رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش همچنین شاهد حضور یگان های موشکی ساحل به دریا، انواع سامانه های جنگال ساحلی و دریایی مستقر روی شناور ها بودیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه به حضور یگان های مختلف نیرو های زمینی، هوایی و پدافند هوایی در رزمایش ذوالفقار 1400 اشاره کرد و گفت: با توجه به ویژگی های خاص رزمایش، در حوزه های زمینی، پدافند هوایی و هوایی نیز با استفاده از همه تجهیزات بومی و ساخت داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آمادگی ارتش در رزمایش ذوالفقار 1400

نمایش آمادگی ارتش در رزمایش ذوالفقار 1400