مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-08اقتصادي

فرسودگی ماشین آلات راهداری گلستان/نیمی از اعتبارات سیل اختصاص نیافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: میانگین عمر ماشین آلات راهداری گلستان 26 سال بوده و فرسوده هستند و باید در بازگشایی محورها از ظرفیت دیگر دستگاه ها استفاده کنیم.

- ، مهدی میقانی شامگاه یکشنبه در جمع مدیران استان اظهارکرد: خسارت سیلاب 98 به راه های گلستان 60 میلیارد تومان بود که اعتبار تخصیصی به استان تنها 45 درصد خسارت ها و معادل 110 میلیارد تومان بود و باید پیگیر بقیه اعتبار باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: همه روزه وظیفه نگهداری راه ها و تسهیل عبور و مرور را داشته اما در زمستان طرح راهداری زمستانی را اجرا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با استان های همجوار مانند مازندران، سمنان و خراسان شمالی هماهنگی های لازم انجام شده تا خدمات بهتری را ارائه کرده و راهداری زمستانه با موفقیت انجام شود.

میقانی به میزان ماشین آلات و تجهیزات راهداری اشاره کرد و گفت: 29 دستگاه خودرو نمک پاش، 26 دستگاه گریدر، 26 دستگاه لودر و 15 دستگاه کامیون داریم که میانگین عمر آنها 26 سال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: در 900 کیلومتر از راه های استان باید طرح زمستانه را پوشش دهیم و اولویت ما بازگشایی محورهای شریانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی ماشین آلات راهداری گلستان/نیمی از اعتبارات سیل اختصاص نیافت

فرسودگی ماشین آلات راهداری گلستان/نیمی از اعتبارات سیل اختصاص نیافت