مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 04:402021-11-08اقتصادي

رسیدگی به 13 هزار پرونده تخلف صنفی در تعزیرات گیلان


مدیرکل تعزیرات گیلان با اشاره به اینکه گران و کم فروشی و عرضه خارج از شبکه از مهم ترین تخلفات واحدهای صنفی است، گفت: امسال به 13 هزار پرونده تخلف رسیدگی شده است.

- ، مرتضی امینی شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه به وضعیت 13 هزار و 35 فقره پرونده تخلفات در شعبات رسیدگی شده است، گفت: از این تعداد پرونده 12 هزار و 724 پرونده مختومه شده که نشان دهنده عملکرد مثبت 98 درصدی در رسیدگی به پرونده های وارده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به عمده تخلفات در حوزه کالا و خدمات، بیان کرد: عرضه خارج از شبکه، گران فروشی و کم فروشی سه تخلف عمده ای بوده که برای آنها تشکیل پرونده شده است.

وی با بیان اینکه سازمان صمت گزارش های حوزه تخلفات اقتصادی را به صورت سیستمی برای تعزیرات ارسال می کند، افزود: سامانه 135 تعزیرات به صورت برخط آماده دریافت شکایات مردمی است و در صورت احراز تخلف پرونده به شعبات ویژه ارجاع می شود.

امینی با اشاره به اینکه مؤلفه های متعددی در گرانی کالا دخیل است، تصریح کرد: تأثیر تشدید نظارت بر واحدهای عمده تولیدی و توزیعی در سطح جامعه مشهودتر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه مجازات ها فقط جزای نقدی نیست و با توجه به تکرار جرم افراد مراتبی در قانون پیش بینی شده است، ادامه داد: تعطیلی محل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 13 هزار پرونده تخلف صنفی در تعزیرات گیلان

رسیدگی به 13 هزار پرونده تخلف صنفی در تعزیرات گیلان