مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:002021-11-08سياسي

برگزاری همایش «آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری همایش «آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران خبر داد.

- برگزاری همایش آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد در مازندران ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری همایش آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد در مازندران خبر داد.

عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در جلسه ستاد استانی گرامیداشت 26 آبان سالروز آزادسازی سوسنگرد قهرمان اظهارکرد: مازندران در آزادسازی و بازسازی سوسنگرد نقش ویژه ای داشت و این موضوع برای مازندرانی ها اهمیت ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه استان مازندران در کل جبهه های سوسنگرد 43 شهید تقدیم کرده است، افزود: سردار شهید حسین بهرامی ولشکلایی از شهدای محوری استان در این حماسه است.

ملکی با بیان اینکه سوسنگرد از اول مهر 59 تا 26 آبان این سال سه بار مورد هجوم لشکر بعثی عراق قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در ششم مهر لشکر 9 زرهی عراق وارد شهر سوسنگرد شد و 58 نفر توسط صدام اعدام شدند و عراقی ها یک نفر را به عنوان فرماندار بر این شهر گماشتند.

این مسئول با بیان اینکه با ورود نیروهای بسیجی و ارتش و سپاه و ژاندارمری و حماسه آفرینی شهیدانی چون علی غیوری اصل دوباره این شهر آزاد شد، تصریح کرد: سوسگرد برای بار دوم نیز محاصره شد و با مقاومت مردم و حماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران

برگزاری همایش «آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» در مازندران