مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:052021-11-08بين الملل

بیش از 6000 متر از اراضی ملی در قلعه گنج رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت اداره ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان گفت: 6145 مترمربع از اراضی ملی در شهرستان قلعه گنج خلع ید و از تصرف خارج شد.

- خانباز امیرفضلی در گفت و گو با ایسنا از اهتمام ویژه نسبت به صیانت از اراضی ملی خبر داد و گفت: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت المال یک فقره خلع ید به میزان 6145 مترمربع از اراضی ملی بخش چاه دادخدا شهرستان قلعه گنج ڪه چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی از ادامه برخوردهای جدی با متصرفان اراضی ملی خبردداد و اظهار کرد: نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قلعه گنج با همکاری نیروی انتظامی و حکم دستگاه قضایی شهرستان این اراضی ملی را خلع ید و به دولت باز گرداندند.

امیرافضلی با تأڪید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین خواری و تخریب منابع طبیعی افزود: هرگونه زمین خواری بر اساس مواد 690 تا 693 قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محڪوم خواهد شد.

وی همکاری مردم را در برخورد با متخلفان خواستار شد و گفت: مردم طبیعت دوست می توانند در تماس با شماره 139 و 1504 ڪد امداد جنگل و مرتع اداره ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان، گزارش ها و اخبار خود را در زمینه آتش سوزی عرصه های منابع طبیعی، تخریب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 6000 متر از اراضی ملی در قلعه گنج رفع تصرف شد

بیش از 6000 متر از اراضی ملی در قلعه گنج رفع تصرف شد