مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-08سياسي

دادستانی با سهل انگاری دستگاه ها نسبت به حفظ اموال عمومی کوتاه نخواهد آمد


سرقت های انجام شده از تاسیسات عمومی در نشست دادیار حقوق عامه با مدیران دستگاههای خدمات رسان در سیستان وبلوچستان از جمله شرکت آب و فاضلاب مخابرات و برق بررسی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرقت های انجام شده از تاسیسات عمومی در نشست دادیار حقوق عامه با مدیران دستگاههای خدمات رسان در سیستان وبلوچستان از جمله شرکت آب و فاضلاب مخابرات و برق بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان در این نشست گفت: چنانچه دستگاهی نسبت به حفظ اموال عمومی کوتاهی و سهل انگاری کند مصداق ترک فعل است و تحت هیچ عنوانی دادستانی کوتاه نخواهد آمد.

احمد زاده با بیان اینکه گشت های مشترک باعث شده تا از ابتدای سال تا کنون میزان سرقت های اموال عمومی کاهش چشمگیری داشته باشد، افزود: ضرورت ادامه کار گشت های مشترک همچنان احساس می شود احمد زاده افزود: براساس گزارشهای مختلفی از سرقت های اتفاق افتاده توسط دستگاههای امنیتی انتظامی تصمیم گرفته شد کارگروههای ویژه ای در ارتباطات با دستگاههای مختلف شکل بگیرد تا از تاسیسات عمومی بیشتر محافظت شود دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 20 سارق حرفه ای اموال عمومی دستگیر شده و پرونده هایشان در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی با سهل انگاری دستگاه ها نسبت به حفظ اموال عمومی کوتاه نخواهد آمد

دادستانی با سهل انگاری دستگاه ها نسبت به حفظ اموال عمومی کوتاه نخواهد آمد