مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:402021-11-08ورزشي

صدور حکم فوتبال پرحاشیه نوجوانان پاوه و گیلانغرب


31 شهریور ماه امسال بود که برگزاری رقابت های لیگ فوتبال نوجوانان قهرمانی استان کرمانشاه با دیدار دو تیم پاوه و گیلانغرب در زمین نوریاب پاوه به حاشیه کشیده شد.

- در پایان این دیدار ایجاد تنش هایی از روی سکوی تماشاگرها زمینه وقوع درگیری شدید بین تعدادی از تماشاگرنماها با بازیکنان و کادر فنی تیم میهمان را بدنبال داشت و عکس ها و فیلم های آن به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

بازتاب انتشار تصاویری از درگیری های تاسف بار و صورت های خونین بازیکنان تیم میهمان باعث شد تا استاندار کرمانشاه طی دستوری از سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه بخواهد تا به این موضوع ورود کند که نتیجه آن اعلام عزل رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نداشتن مجوز برگزاری این دیدار بود.

ادعای نداشتن مجوز برگزاری این رقابت در شرایط قرمز کرونایی شهرستان پاوه درحالی بود که در همان روزهای ابتدایی پس از وقوع حادثه، علی محبی رییس هیات فوتبال استان اعلام کرد که مجوز کلی برگزاری دیدار از اداره کل ورزش و جوانان استان گرفته شده و حتی هیات شهرستان و تیم میزبان نیز طبق روال معمول از ستاد مقابله با کرونا مجوز گرفته بودند.

بسیاری از فوتبال دوستان استان در آن روزها با دیدن صحنه های درگیری و وقوع چنین حوادث تلخی در فوتبال استان ابراز تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم فوتبال پرحاشیه نوجوانان پاوه و گیلانغرب

صدور حکم فوتبال پرحاشیه نوجوانان پاوه و گیلانغرب