مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-08سياسي

هلال احمر بر پایه نوع دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد


جمعیت هلال احمر به یک معنا بر پایه نوع دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جمعیت هلال احمر به یک معنا بر پایه نوع دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد شاهرخی در آیین تجلیل از جوانان فعال جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به تاریخچه جمعیت صلیب سرخ، اظهار کرد: کشور ایران در سال 1301به عضویت آن درآمد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی این پیوستگی ادامه داشت و با تغییر نماد هلال احمر این جمعیت شکل مردمی تر گرفت و بر پایه اصول اسلامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به یک معنا بر پایه نوع دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد و تلاش می کند در حوادث و پیشامدهای طبیعی و غیرطبیعی به جان های خسته امید، آرامش و آسایش بخشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر همواره تلاش می کند دوستی و مهرورزی را گسترش و ترویج بدهد در هر جا و هر زمان صرف نظر از عقاید و باورها و اقلیم به کمک حادثه دیدگان و آسیب دیدگان می شتابد.

شاهرخی اضافه کرد: بر اساس باورها و اعتقادات دینی که در دین اسلام وجود دارد من اصبح و لم یهتم من امور المسلمین کسی که شهادتین را گفت و به سن تکلیف رسید خودبه خود عضو جمعیت هلال احمر است و خداوند تبارک وتعالی به این فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر بر پایه نوع دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد

هلال احمر بر پایه نوع دوستی و ایجاد صلح و آرامش گسترش پیدا کرد