مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-08بين الملل

رایزنی های وزیر خارجه اردن با فرستاده ویژه سازمان ملل و فرستاده نروژ به سوریه


معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن در جریان دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در خصوص تلاش های صورت گرفته جهت دستیابی به راهکار سیاسی برای بحران سوریه رایزنی کرد.

- معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن در جریان دیدار با فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در خصوص تلاش های صورت گرفته جهت دستیابی به راهکار سیاسی برای بحران سوریه رایزنی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، ایمن الصفدی، معاون نخست وزیر و وزیر خارجه اردن با گی یر پدرسن، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه دیدار کرد.

الصفدی در جریان این دیدار بر لزوم همکاری موثر و کارآمد برای حل سیاسی بحران سوریه و توقف آنچه باعث به وجود آمدن درد و رنج و خرابی و ویرانی شده، تاکید کرد.

وی همچنین تاکید کرد، اردن به تلاش و همکاری خود با سازمان ملل و شرکاء منطقه ای و بین المللی جهت دستیابی به راهکار سیاسی برای بحران سوریه ادامه خواهد داد تا وحدت و یکپارچگی سوریه حفظ شود، امنیت و ثبات به این کشور بازگردد، از چنگ تروریسم رها شده و شرایط لازم برای بازگشت پناهجویان فراهم شود.

وزیر خارجه اردن خاطرنشان کرد، پیامدهای فاجعه بار بحران سوریه بر مردم این کشور و منطقه تاثیر می گذارد و تلاش ها برای دستیابی به راهکار سیاسی و اتخاذ رویکردهای عملی و واقع بینانه برای تحقق آن جزو اولویت اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های وزیر خارجه اردن با فرستاده ویژه سازمان ملل و فرستاده نروژ به سوریه

رایزنی های وزیر خارجه اردن با فرستاده ویژه سازمان ملل و فرستاده نروژ به سوریه