مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-08بين الملل

دو سوم آمریکایی ها بایدن را نمی خواهند


مطابق یک نظرسنجی انجام شده، بیش از نیمی از مردم آمریکا از عملکرد دولت «جو بایدن» ناراضی اند و بر این باورند که ایالات متحده مسیری اشتباه را در پیش گرفته است.

- مطابق یک نظرسنجی انجام شده، بیش از نیمی از مردم آمریکا از عملکرد دولت جو بایدن ناراضی اند و بر این باورند که ایالات متحده مسیری اشتباه را در پیش گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه یو اس ای تودی نتایج یک نظرسنجی انجام شده درباره میزان محبوبیت و عملکرد دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا را منتشر کرد.

طبق نظرسنجی صورت گرفته توسط دانشگاه سافولک و این روزنامه، نزدیک به دو سوم یا 64 درصد از آمریکایی ها نمی خواهند جو بایدن برای دور دوم ریاست جمهوری، نامزد شود.

تنها 37.

8 درصد می گویند که با عملکرد بایدن به عنوان رییس جمهور، موافق هستند.

همچنین طبق این نظر سنجی، 20 درصد از آمریکایی ها بر این باورند که کشورشان در مسیر درستی حرکت می کند، در حالی که دو سوم یا 66 درصد بر این باورند که ایالات متحده در مسیر اشتباه است.

همزمان با افزایش نارضایتی آمریکایی ها از دولت دموکرات کنونی، جمهوری خواهان فرصت را غنیمت شمرده و در حال جولان دادن در این زمینه هستند.

مایک پنس معاون دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور در همین رابطه، با دستاویز قرار دادن سیاست های بایدن، اعلام کرد که جمهوری خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سوم آمریکایی ها بایدن را نمی خواهند

دو سوم آمریکایی ها بایدن را نمی خواهند