مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-08سياسي

توکل، توسل و تلاش سه رمز موفقیت جوان کارآفرین فیروزآبادی


جوان موفق فیروزآبادی با سرمایه اندک اما توکل و اراده ای قوی توانست نخستین و بزرگترین تولیدکننده بذر و نشای استویا در کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، وقتی واژه کارآفرین را به کار می بریم عده ای تصور می کنند که سرمایه های هنگفت باعث می شود تا یک کارآفرین موفق شویم اما همیشه باید در ذهن داشته باشیم که عامل اصلی موفقیت امید و پشتکار است و این اصل را جوان کارآفرین موفق فیروزآبادی ثابت کرده است.

به دلیل مشغله کاری زیاد این جوان کارآفرین، بارها خواستم تا مصاحبه ای با این جوان موفق داشته باشم تا این که زمان مناسبی را یافتم و از این فرصت استفاده کردم و دلیل موفقیت این کارآفرین موفق را از زبان خودش جویا شدم.

این جوان موفق مجتبی قاسم زاده متولد 1369 اهل شهرستان فیروزآباد و کارشناس گیاهان دارویی و معطر است که با امید و پشتکار قوی توانست عنوان موسس مزرعه تخصصی تکثیر و تولید گیاهان دارویی در شهرستان فیروزآباد را به دست آورد.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت:  من هم مانند همه جوان ها دوست داشتم که  کارمند باشم اما اتفاقی برای من پیش آمد که تصمیم گرفتم کارآفرین شوم اما نه کارآفرین بزرگ؛ با این که 20 سال بیشتر نداشتم با کمک برادر بزرگترم محمدسجاد که متولد 1367 است تمام اینترنت را زیرورو کردیم؛ از اشتغال خانگی گرفته تا مشاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکل، توسل و تلاش سه رمز موفقیت جوان کارآفرین فیروزآبادی

توکل، توسل و تلاش سه رمز موفقیت جوان کارآفرین فیروزآبادی