مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:202021-11-08سياسي

مرکز شناسایی نخبگان در کازرون ایجاد می شود


مدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور فارس گفت: جهت توسعه عدالت محوری با توجه به پتانسیل نخبگان کازرون قصد داریم مرکزی جهت شناسایی نخبگان در این شهر تأسیس کنیم.

- ، صبح دوشنبه طی جلسه شهردار، اعضای شورای شهر و رییس دانشگاه سلمان فارسی کازرون با مهندس حبیب شریف مدیرعامل مجمع خیران نخبه پرور فارس به بررسی و شناسایی ظرفیت های شهرستان کازرون در این زمینه پرداخته شد.

رضا نوذری شهردار کازرون شناسایی نخبگان در سطوح مختلف را امری لازم و ضروری خواند و گفت: شناسایی نخبگان باید از کودکان شروع شود، چرا که اگر آنها مشوق پیدا کنند قطعاً آینده کشور که به دست آنها ساخته خواهد شد، آینده ای روشن و پر از امید خواهد بود.

وی با استقبال از پیشنهاد دکتر شریف مبنی بر ایجاد مکان ثابت جهت شناسایی نخبگان در کازرون اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده است در حد توان در این زمینه با مجمع خیران نخبه پرور همکاری کند.

مدیر مجمع خیران نخبه پرور فارس اهداف مجمع را تشریح کرد و گفت: در راستای گسترش فعالیت های مرکز و در جهت عدالت محوری با توجه به اینکه در کازرون نخبگان زیادی وجود دارد قصد داریم مرکزی تأسیس کنیم تا این نخبگان تشویق و ساماندهی شوند و در ادامه با معرفی آنها از پتانسیلشان در کارهای اجرایی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شناسایی نخبگان در کازرون ایجاد می شود

مرکز شناسایی نخبگان در کازرون ایجاد می شود