مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-08اقتصادي

60 درصد آب آشامیدنی در شهرستان بویراحمد هدر می رود


رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد گفت: بیش از 60 درصد آب آشامیدنی در این شهرستان به دلیل فرسودگی شبکه های توزیع آب و انشعابات غیرمجاز هدر می رود.

- ، علمدار آرمین با بیان اینکه بیش از 30 درصد شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهر یاسوج فرسوده است، افزود: برای اصلاح و تعویض شبکه های فرسوده به اعتباری حدود 100 میلیارد تومان نیاز داریم که تاکنون این اعتبار تخصیص داده نشده است.

آرمین با بیان اینکه در 6 ماهه اول امسال حدود 2 هزار مورد شکستگی لوله آب در شهرستان بویراحمد داشتیم، اضافه کرد: در این مدت بیش از هزار مورد انشعاب غیر مجاز را شناسایی که از این تعداد 800 مورد به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس شبکه آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد به هزینه های اصلاح و تعمیر این شکستگی ها هم اشاره کرد و گفت: هزینه هر شکستگی بیش از چهار میلیون تومان می باشد که برای این دو هزار مورد شکستگی در 6 ماه گذشته حدود 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

آرمین همچنین به شکستگی ها در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال 99 با هزینه 20 میلیارد تومان بیش از 4 هزار مورد شکستگی شبکه های توزیع و خطوط انتقال در شهرستان بویراحمد تعمیر شد.

وی اضافه کرد: در صورت تعویض و یا تعمیر و اصلاح شبکه های فرسود در شهرستان بویراحمد دیگر شاهد افت فشار آب در این شهرستان نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد آب آشامیدنی در شهرستان بویراحمد هدر می رود

60 درصد آب آشامیدنی در شهرستان بویراحمد هدر می رود