مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 06:402021-11-08سياسي

2800 معتاد ساکن در دروازه غار تهران


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، آسیب های اجتماعی را زنجیره بهم متصل توصیف کرد و گفت: در محلات کشور کاهش آسیب های اجتماعی به صورت همه جانبه و جامع دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی آقامحمدی در هجدهمین نشست طرح تحول محلات کشور که با حضور نمایندگان دستگاههای ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه کار توسعه محلات با متولی گری دستگاههای خدمات رسان و مشارکت گروههای محلی به نحو مناسبی در حال انجام است، گفت: در حوزه توانمند سازی محلات باید نگاهی جامع و همه جانبه داشته باشیم و آسیب های محلات را به صورت شبکه ای در نظر بگیریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه طبق مطالعات اجتماعی صورت گرفته، آسیب های اجتماعی نظیر فقر، طلاق، اعتیاد، خودکشی در یک زنجیره بهم متصل عمل می کنند، گفت: به تجربه دیده شده که فقر عامل اعتیاد و همچنین در برخی مواقع اعتیاد زمینه فقر می شود و برای همین باید برنامه های کامل و همه جانبه آموزشی و تربیتی را در محلات پیش ببریم.

وی در این خصوص گفت: باید کار آموزش و تربیت سازی به خصوص برای نسل های جوان تر در محلات مورد توجه جدی قرار گیرد و با توانمند سازی ذهنی گروههای جوان، اثرات مثبتش را در کاهش آسیبهای اجتماعی در بلندمدت خواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2800 معتاد ساکن در دروازه غار تهران

2800 معتاد ساکن در دروازه غار تهران