مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-08اقتصادي

اجرای 60 رویداد برای کارآفرینان فارس در هفته جهانی کارآفرینی


سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: 60 برنامه و رویداد کارآفرینانه در سطح استان فارس برنامه ریزی شده که از 17 الی 23 آبان اجرایی می شود.

- ، مصطفی هاشمی با بیان اینکه در این رویداد هماهنگ، با تشویق افراد تلاش می شود تا نسل جدیدی از کارآفرینان به راه اندازی کسب و کار فکر و کسب و کار شخصی خود را آغاز کنند، اظهار کرد: عقیده بسیاری بر این است که این کمپین عظیم جهانی می تواند باعث ترفیع جایگاه کارآفرینی در اذهان و افکار شده و مشوقی برای راه اندازی کسب و کار توسط عموم جامعه شود.

وی معتقد است که این رویداد مراسمی برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است، کسانی که ایده های خود را حیات بخشیدند و کسب و کاری را پایه گذاری کرده و باعث رشد اقتصادی در کشور خود و توسعه رفاه انسانی شدند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در تشریح اهداف هفته جهانی کارآفرینی گفت: یکی از مهمترین اهداف رویدادهای این هفته، تقویت اکوسیستم کارآفرینی کشور از طریق بالا بردن گرایش های کارآفرینانه در بین جامعه به ویژه جوانان است تا از طریق ترفیع جایگاه کارآفرینی، مشوقی برای راه اندازی کسب و کار توسط عموم جامعه باشد و با ایجاد اشتغال، سرعت بخشیدن به نوآوری و رشد اقتصادی نیز محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 60 رویداد برای کارآفرینان فارس در هفته جهانی کارآفرینی

اجرای 60 رویداد برای کارآفرینان فارس در هفته جهانی کارآفرینی