مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-08اجتماعي

بانوان اردبیل مالک تاکسی می شوند


بر اساس تصمیم هیئت مدیره سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از این به بعد بانوان شهر اردبیل که حائز شرایط اخذ پروانه فعالیت باشند می توانند به عنوان مالک تاکسی و راننده در ناوگان حمل و نقل درون شهری فعالیت نمایند.

- بانوان اردبیلی می توانند بعنوان مالک تاکسی و راننده در ناوگان حمل و نقل درون شهری فعالیت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از فعالیت بانوان با تاکسی در حمل و نقل درون شهری اردبیل خبر داد.

حافظ قشلاقی گفت: بر اساس تصمیم هیئت مدیره سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل از این به بعد بانوان شهر اردبیل که حائز شرایط اخذ پروانه فعالیت باشند می توانند به عنوان مالک تاکسی و راننده در ناوگان حمل و نقل درون شهری فعالیت نمایند.

او افزود: این تصمیم بر اساس درخواست های مکرر بانوان که علاقمند به فعالیت در این حوزه بودند اتخاذ گردید و امیدواریم با این تصمیم بتوانیم فضای مناسب برای فعالیت، اشتغال و درآمد زایی بانوان فراهم کنیم.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل در ادامه بیان کرد: فعالیت بانوان بعنوان مالک یا راننده در حمل و نقل درونشهری از نظر قانون هیچ ممنوعیتی نداشته بلکه با احراز شرایط اخذ مجوز بر اساس آیین نامه اجرایی سازمان پس از طی مراحل ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان اردبیل مالک تاکسی می شوند

بانوان اردبیل مالک تاکسی می شوند