مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:102021-11-08اقتصادي

رشد 48.6 درصدی بازار پوشاک نانویی به دلیل بحران کرونا


بر اساس برآوردهای جهانی پیش بینی می شود بعد از عبور از بحران کرونا، رشد بازار پوشاک نانو به رقم 14٫5 میلیارد دلار تا سال 2025 برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازیگران اصلی فعال در بازار پوشاک مجهز به فناوری نانو در حال پیاده سازی روند جدیدی از پوشاک با فناوری پوشیدنی هستند تا جایگاه رقابتی خود را در بازار جهانی حفظ کنند.

به عنوان مثال، در ژانویه 2019، یک شرکت نساجی از گروه Teijin، خط تولید جدیدی از لباس های ورزشی و سایر لباس ها را با راه حل های پوشیدنی راه اندازی کرد.

این شرکت طیف محصولات خود را در پنجمین نمایشگاه پوشیدنی در سایت بیگ توکیو، یک نمایشگاه تجاری پیشرو برای دستگاه های پوشیدنی و فناوری مرتبط، به نمایش گذاشت.

پیش بینی می شود که ادغام فناوری نانو با پوشاک در سال های آینده یک روند مهم در صنعت پوشاک ایجاد کند.

انتظار می رود اندازه بازار جهانی پوشاک فناوری نانو از 4٫24 میلیارد دلار در سال 2020 به 6٫30 میلیارد دلار در سال 2021 با نرخ رشد ترکیبی سالانه 48٫6 درصد افزایش یابد.

این رشد عمدتاً به دلیل از سرگیری فعالیت های شرکت ها و انطباق با شرایط عادی جدید پس از کرونا است که طی دو سال گذشته مجبور به اعمال اقدامات محدودکننده نظیر فاصله گذاری اجتماعی، کار از راه دور و تعطیلی فعالیت های تجاری بودند که این اقدامات پیامدهایی را برای صنعت پوشاک نانو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 48.6 درصدی بازار پوشاک نانویی به دلیل بحران کرونا

رشد 48.6 درصدی بازار پوشاک نانویی به دلیل بحران کرونا