مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-08سياسي

موج جدید حملات نمایندگان مجلس علیه روحانی/ «اینترنت ملی» بهانه جدید است


ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفته است: آقای روحانی و دولتش نه تنها کار جدی و مهمی درخصوص تکمیل شبکه ملی اطلاعات نکردند، بلکه مصداق های متعددی داریم که با این موضوع مقابله یا کارشکنی هم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از روزنامه شرق، ماجرای حمله بهارستان به روحانی تمامی ندارد و این بار ذوالنور یکی از نمایندگان اصولگرای تندرو مجلس به کم کاری های روحانی حمله کرده و گفته اگر قرار باشد به همه تخلفات روحانی در زمینه پدافند غیرعامل تعلل در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات رسیدگی کنیم باید همه عمر را در زندان بماند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم گفته است: آقای روحانی و دولتش نه تنها کار جدی و مهمی درخصوص تکمیل شبکه ملی اطلاعات نکردند، بلکه مصداق های متعددی داریم که با این موضوع مقابله یا کارشکنی هم کردند.

او معتقد است مهم ترین تفاوت ماجرای حمله سایبری به سامانه های هوشمند توزیع سوخت و پمپ بنزین ها با حوادث آبان 98 در این بوده است که ماجرای اخیر به اراده و خواست دولت نبود، بلکه حمله ای از جانب دشمن بود و طبیعتا تصمیم گیر آن، دولت نبوده است که در آن کوتاهی کرده باشد.

او درباره حوادث آبان 98 نیز با حمایت از عملکرد محمود احمدی نژاد در مقایسه با روحانی گفته است: در ماجرای گرانی بنزین در سال 98 و حوادث بعد از آن، کار در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید حملات نمایندگان مجلس علیه روحانی/ «اینترنت ملی» بهانه جدید است

موج جدید حملات نمایندگان مجلس علیه روحانی/ «اینترنت ملی» بهانه جدید است