مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-08سياسي

50 درصد پرستاران آقا بعد از دریافت مدرک، ترک کار می کنند


رییس نظام پرستاری استان قزوین گفت: بیشتر پرستاران مدرک آقا کارشناسی پرستاری را دریافت می کنند و به دلیل حقوق ناکافی به شغل دیگری روی می آوردند و 50 درصد وارد حوزه پرستاری نمی شوند و در حوزه تجهیزات پزشکی و آمبولانس های خصوصی فعالیت می کنند، - ورودی پرستاری سخت است اما خروجی بسیار راحت است که در قالب مهاجرت، ترک کار و خانه نشینی است چراکه حمایت خاصی از پرستاران اتفاق نمی افتد.

وهب نصیری در صحن علنی شورای شهر قزوین که با حضور اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری استان قزوین، برگزار شد، تصریح کرد: در حال حاضر 2680 پرستار فعال در قزوین در بیمارستان های دولتی، خصوصی و تأمین اجتماعی مشغول به کار هستند که 1800 نفر آن ها در بیمارستان ها و مراکز دانشگاهی خدمت می کنند.

وی افزود: 30 درصد پرستاران استان به صورت قرارداد مشارکتی فعالیت می کنند، 800 نفر هم به صورت شرکتی هستند که در پاندمی کرونا با چالش ها و مشکلات زیادی مواجه شدند و متأسفانه ما در سرانه تخت بیمارستانی و پرستار از میانگین کشوری پایین تر هستیم.

رییس هیئت مدیره نظام پرستاری استان قزوین بیان کرد: کمبود نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستانی و پرستاری مانع خدمت رسانی مطلوب می شود، جو روانی دوران کرونا نیز فشار مضاعفی به پرستاران وارد کرده است و باید انگیزه آن ها را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد پرستاران آقا بعد از دریافت مدرک، ترک کار می کنند

50 درصد پرستاران آقا بعد از دریافت مدرک، ترک کار می کنند