مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:302021-11-08اقتصادي

عوامل افزایش قیمت ها در استان تهران مشخص شود


استاندار تهران با تاکید بر اتخاذ برنامه کوتاه مدت و تدوین برنامه بلند در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها گفت: ضروری است که عوامل افزایش قیمت ها در استان تهران مشخص شود.

- ، محسن منصوری صبح دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران با اشاره به اینکه مردم از لحاظ معیشتی در سختی هستند اظهار داشت: این مسئله که مردم هر روز باید با افزایش قیمت ها در فروشگاه ها و مراکز خرید باشند قابل قبول نیست و باید همه مسئولان در این خصوص تلاش کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

منصوری با اشاره به اینکه گزارش ها نسبت به هفته قبل و ماه قبل رشد سه درصدی را نشان می دهد اما به صورت متوسط 63 درصد افزایش قیمت ها را نسبت به سال قبل داشته ایم گفت: افزایش 3 درصدی شاید برای رده مدیران قابل توجه نباشد اما برای مردم آسیب زا بوده و با آن مشکل دارند.

استاندار تهران بیان داشت: ضروری است که از همه ظرفیت های استان تهران به نحو شایسته ای بهره گیری شود و در این خصوص قانون به ما اجازه داده که هر دستگاهی در سطح استان، ساختمان و یا مجموعه خالی و یا زیرساخت بلااستفاده داشته باشد آن را تبدیل به احسنت کنیم.

وی با تاکید بر برنامه ریزی در حوزه اقتصاد عنوان داشت: باید برای هر موضوعی که اقتصاد دانان بر آن تاکید دارند مثل اشتغال، تورم، درآمد، سود و ضرر برنامه ریزی داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل افزایش قیمت ها در استان تهران مشخص شود

عوامل افزایش قیمت ها در استان تهران مشخص شود