موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:352021-11-08ورزشي

دیدار با تیم های کشورهای عربی دنیای خاص خود را دارد!


سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان با اشاره به شکست تیمش مقابل لبنان در مسابقات دسته دوم کاپ آسیا گفت: شایسته برد در این بازی بودیم اما دیدار با کشورهای عربی همیشه دنیای خاص خود را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات دسته دوم کاپ آسیا را روز گذشته برابر لبنان برگزار کرد و با نتیجه 66 بر 64 متحمل شکست شد.

بعد از کسب مجوز حضور در میادین بین المللی، این نخستین بار است که ملی پوشان بسکتبال بانوان ایران در رقابت های دسته دوم کاپ آسیا شرکت می کنند.

با این حال آنها در کوارتر نخست رقابت با لبنان به تساوی 21 - 21 دست یافتند و کوارتر دوم را با هم با برتری 19 بر 16 خود تمام کردند.

ملی پوشان ایران تساوی 31 - 31 را در پایان نیمه نخست برای خود ثبت کردند.

کوارتر سوم البته با برتری 14 بر 11 تیم لبنان به پایان رسید اما بازهم در مجموع بازی و در پایان این کوارتر دو تیم در عدد 51 مساوی بودند.

با این حال در پایان کوارتر چهارم و با توجه به ثبت امتیاز 15 به 13 (به سود لبنان) در این کوارتر، تیم ملی کشورمان متحمل شکست شد.

شایسته متشرعی سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر ، در مورد این دیدار و عملکرد شاگردانش گفت: لبنان را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم به خصوص روی تاکتیک حمله بازیکنان این تیم و اینکه چطور آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با تیم های کشورهای عربی دنیای خاص خود را دارد!

دیدار با تیم های کشورهای عربی دنیای خاص خود را دارد!