مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:402021-11-08فرهنگي

تمجید علی دهکردی از حاتمی کیا؛ او برای ساخت این فیلم از جان مایه گذاشت


علی دهکردی از بازی در تئاتری به کارگردانی داوود رشیدی تا حضور در نقش اصلی فیلم «از کرخه تا راین» درباره تجربیاتش در عرصه بازیگری صحبت کرده است.

- جی پلاس ، علی دهکردی با بیان اینکه سال 63 در شهرکرد دیپلم گرفته است، گفت: از دوران دبیرستان وارد گروه تئاتر شهرکرد شدم و شروع قطاری بود که من را در بازیگری تا به امروز به اینجا آورد.

همان سال کنکور شرکت کردم که اولین دوره بعد از انقلاب فرهنگی بود و در دانشگاه هنرهای زیبا رشته تئاتر قبول شدم.

وی با بیان اینکه صفر درس تئاتر را با حمید سمندریان شروع کرده است، افزود: او بی تردید تاثیرگذارترین معلم برای من و هر فردی که با او کار کرده است ، بود.

همانطور که درباره چخوف و استانیسلاوسکی حرف می زنیم که برای ما افسانه ای هستند، مطمئن هستم روزی نسل های آینده درباره زنده یاد سمندریان هم به همین شکل یاد می کنند و بزرگترین حسرتشان این خواهد بود که ای کاش شاگرد این هنرمند بزرگ بودند.

دهکردی درباره فعالیت های تئاتری خود خاطرنشان کرد: یادم می آید تئاتری بنام ریچارد سوم را به کارگردانی زنده یاد داوود رشیدی بازی کردم که از اتفاقات مهم زندگی ام بود البته اجرای این تئاتر به نظرم اتفاق ملی بود زیرا داستانی از شکسپیر توسط هنرمندی سرشناس در پایتخت روی صحنه رفت و من هم این افتخار را داشتم که از بازیگران آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید علی دهکردی از حاتمی کیا؛ او برای ساخت این فیلم از جان مایه گذاشت

تمجید علی دهکردی از حاتمی کیا؛ او برای ساخت این فیلم از جان مایه گذاشت