مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-08ورزشي

فعالیت غیرقانونی دبیر فدراسیون بدنسازی!


با توجه به اینکه طبق آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی، رییس هیات استان باید در مرکز استان سکونت داشته باشد، بنابراین فعالیت همزمان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منع قانونی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با استناد به اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری جمهوری اسلامی ایران مصوب 14 مهر سال 98 و 15 اردیبهشت سال 1400 هیات وزیران تهیه و تصویب شد.

در آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی نیز آمده است، این آیین نامه به استناد ماده (34) اساسنامه فدراسیون های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در (28) ماده و (39) تبصره در تاریخ 28 مهر 1400 به تایید وزیر ورزش و جوانان رسید و با تصویب و ابلاغ آن، آیین نامه و دستورالعمل های قلبی ملغی می شود.

در ماده 13 این آیین نامه در مورد رییس هیات استان آمده است: در یکی از موارد شرایط عمومی احراز رییس هیات استان اعلام شده است که باید فاقد تابعیت مضاعف بوده و در مرکز استان سکونت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت غیرقانونی دبیر فدراسیون بدنسازی!

فعالیت غیرقانونی دبیر فدراسیون بدنسازی!