مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 07:552021-11-08پزشكي

شمار جانباختگان کرونا در فسا به 397 نفر رسید


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: تعداد فوتی های کرونا در این شهرستان با مرگ 4 نفر دیگر در 72 ساعت گذشته به 397 نفر رسید.

- صادق مهدوی نیا یکشنبه 17 آبان در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت شیوع کرونا در شهرستان فسا پرداخت و بیان کرد: طی 72 ساعت گذشته 162 بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان شناسایی شده است.

او تعداد کل موارد مثبت تا به امروز را 24 هزار و 134 نفر اعلام کرد و افزود: همچنین تعداد کل بیماران بهبود یافته 22 هزار و 724 نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تعداد مراجعان به درمانگاه ویژه کرونای شهرستان و همچنین تعداد بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کووید 19 در این شهرستان رو به افزایش است.

مهدوی نیا با اشاره به افزایش ذخیره و سهمیه دریافتی واکسن، از همشهریان بالای 12 سال خواست تا قبل از شروع فصل سرما و شیوع موج های جدید بیماری و جهش های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون علیه کرونا واکسینه شوند.

به گفته او، رنگ شهرستان فسا نارنجی و پرخطراست و بهتر شدن وضعیت به رعایت اصول بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسئولین، تزریق واکسن کرونا و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار جانباختگان کرونا در فسا به 397 نفر رسید

شمار جانباختگان کرونا در فسا به 397 نفر رسید