مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:002021-11-08سياسي

2 ایرلاین استان اردبیل در مرحله اخذ مجوز از شورای عالی هواپیمایی


مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: 2 ایرلاین استان اردبیل در مرحله اخذ مجوز از شورای عالی هواپیمایی هستند تا فعالیتشان را با خرید هواپیما و سایر تجهیزات آغاز کنند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: 2 ایرلاین استان اردبیل در مرحله اخذ مجوز از شورای عالی هواپیمایی هستند تا فعالیتشان را با خرید هواپیما و سایر تجهیزات آغاز کنند.

محمد قصابی 17 آبان در جلسه بررسی آخرین وضعیت بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل اظهار کرد: فرودگاه اردبیل با برقراری 60 پرواز هفتگی به مقصد تهران، مشهد و اهواز سعی دارد تا خدمات هوایی خود را در مسیرهای مختلف به ویژه جنوب کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه و آذربایجان افزایش دهد.

وی با بیان اینکه در 7 ماهه امسال بیش از یک هزار و 500 پرواز در فرودگاه اردبیل انجام شده است، تصریح کرد: 100 هزار مسافر هوایی در این پروازها جابجا شده اند.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل به بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل در 3 سال اخیر اشاره کرد و گفت: به رغم قرارداد 15 ماهه بهسازی باند اصلی به تأخیر افتاده اما برای اولین بار تلاشمان بر این است تا باند اصلی را با آسفالت پلیمری مهیای پروازهای داخلی و خارجی کنیم و امیدواریم با خرید سیستم کمک ناوبری، نصب روشنایی و دستگاه آیلس کت 2 بتوانیم بهترین خدمات را در فرودگاه اردبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 ایرلاین استان اردبیل در مرحله اخذ مجوز از شورای عالی هواپیمایی

2 ایرلاین استان اردبیل در مرحله اخذ مجوز از شورای عالی هواپیمایی