مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-08ورزشي

پرتابگر پارس آبادی به اردوی تیم ملی دعوت شد


بهنام شیری ورزشکار پارس آبادی در رشته پرتاب دیسک که نایب قهرمانی آسیا را در افتخارات خود دارد، به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

- رییس هیئت دو ومیدانی استان اردبیل 16 آبان با اعلام این خبر گفت: بهنام شیری ورزشکار پرتاب دیسک که در رقابت های مختلف ملی و بین المللی و بازی های آسیایی برای کشور و استان اردبیل افتخارآفرینی کرده، به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

سید صادق حسینی افزود: این ورزشکار برای تست پزشکی و سایر سنجش ها نیمه دوم آبان ماه در آکادمی ملی المپیک حضور خواهد یافت تا زمینه برای حضور وی در اردوی تیم ملی به مدت دو ماه در کیش فراهم شود.

رییس هیئت دوومیدانی استان اردبیل بیان کرد: این اردو برای آماده سازی تیم به منظور شرکت در مسابقات آسیایی 2022 هانگژو چین و بازی های کشورهای اسلامی ترکیه و رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا کشور قزاقستان انجام خواهد پذیرفت.

حسینی با اشاره به برنامه های این هیئت در توسعه این ورزش در استان اردبیل تصریح کرد: برنامه های متعدد استعدادیابی و مسابقات انتخابی نونهالان در راستای شرکت مقتدرانه در المپیاد استعدادهای برتر کشوری در بهمن سال جاری برگزار می شود.

رییس هیئت دوومیدانی استان اردبیل ادامه داد: در کنار آن برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزش مربیگری و کارگاه های آموزشی خودمدیریتی و کنترل اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتابگر پارس آبادی به اردوی تیم ملی دعوت شد

پرتابگر پارس آبادی به اردوی تیم ملی دعوت شد