مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 08:502021-11-08فناوري

چطور سایت ها و شرکت ها درگاه پرداخت الکترونیک می گیرند؟


چطور سایت ها و شرکت ها درگاه پرداخت الکترونیک می گیرند؟ سایت های فروشگاهی و شرکت های تجاری مختلف، برای دستیابی به میزان فروش بالاتر، لاجرم باید از ابزارهای نوین دنیای دیجیتال بهره ببرند.

برای نمونه روش های نوین پرداخت، مانند سرویس های درگاه پرداخت اینترنتی، به عنوان جای گزینی برای روش های پرداخت سنتی، در اغلب سایت ها و شرکت های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.

با این وصف ممکن است صاحبان شرکت ها و سایت های تجاری که هنوز کسب و کار خود را مجهز به این امکان نکرده اند، با این پرسش مواجه باشند که اصولا چه طور می شود درگاه پرداخت الکترونیک دریافت کرد؟ در ادامه به تشریح مراحل دریافت خدمات انواع درگاه پرداخت اینترنتی برای سایت ها و شرکت های تجاری مختلف خواهیم پرداخت.

ویژگی های سرویس درگاه پرداخت پیش از آن که مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی را شرح دهیم، بهتر است ابتدا مهم ترین خدمات و مزایای این سرویس الکترونیکی را معرفی نماییم.

به طور کلی درگاه پرداخت این امکان را برای مشتریان سایت های فروشگاهی و تجاری فراهم می آورد که هزینه ی خرید اینترنتی خود را در همان فضای سایت به حساب فروشنده واریز نمایند.

در واقع هر کسی که کارت بانکی متصل به شبکه ی شتاب داشته باشد ، به سادگی می تواند در پایان فرآیند خرید آنلاین خود، تراکنش مالی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور سایت ها و شرکت ها درگاه پرداخت الکترونیک می گیرند؟

چطور سایت ها و شرکت ها درگاه پرداخت الکترونیک می گیرند؟