مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-08اجتماعي

برف ارتفاعات جنوب و غرب اصفهان را سفیدپوش کرد/ احتمال مه گرفتگی محورهای مواصلاتی


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران در نیمه جنوب و غرب استان تا شامگاه دوشنبه واستقرار جوی به نسبت پایدار از فردا سه شنبه تا پایان هفته جاری خبرداد.

- ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش های خفیف و پراکنده امروز در جنوب استان، اظهار داشت: با استقرار جوی به نسبت پایدار از فردا سه شنبه، آسمان بسیاری از مناطق نیمه ابری خواهد بود و مه گرفتگی و وزش باد به نسبت شدید را به ویژه در مناطق جنوب و غرب اصفهان در ساعات ابتدایی روز سه شنبه انتظار داریم.

وی با بیان اینکه روز گذشته در مناطق سردسیر و ارتفاعات جنوب و غرب استان از جمله سمیرم، فریدن و بویین و میاندشت برف بارید اما بارش ها در ایستگاه های هواشناسی نبوده است، افزود: از این رو اطلاعی از ارتفاع برف در این مناطق نداریم اما در مجموع میانگین آب حاصل از بارش ها ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان به بارندگی های شبانه روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارش ها به ترتیب از ایستگاه دهاقان 16 میلیمتر، خوانسار و بویین و میاندشت 13، شهرضا 10، فریدونشهر چهار، داران 3.

8، سمیرم 2.

3، و ورزنه 2 دهم میلیمتر بوده ضمن اینکه از سایر مناطق استان نیز بارش های کمتر از یک میلیمتر گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف ارتفاعات جنوب و غرب اصفهان را سفیدپوش کرد/ احتمال مه گرفتگی محورهای مواصلاتی

برف ارتفاعات جنوب و غرب اصفهان را سفیدپوش کرد/ احتمال مه گرفتگی محورهای مواصلاتی