مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-08دانش

پروژه راه اندازی کتابخانه چین در دانشگاه علامه طباطبایی بررسی شد


در دیدار رایزن فرهنگی چین از دانشگاه علامه و گفتگو با مسئولان دانشگاه، زمینه های گسترش همکاری های علمی در قالب پروژه های پژوهشی مشترک و راه اندازی کتابخانه چین در این دانشگاه بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، در سال های اخیر همکاری های علمی دانشگاه علامه طباطبایی با دانشگاه های چین گسترش یافته و نخستین مرکز مطالعات چین در غرب آسیا با همکاری دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای از سال 1398 در این دانشگاه راه اندازی شده است.

در دیدار رایزن فرهنگی چین از دانشگاه علامه طباطبایی و گفت وگو با مسئولان دانشگاه، زمینه های گسترش همکاری های علمی در قالب پروژه های پژوهشی مشترک و راه اندازی کتابخانه چین در این دانشگاه بررسی شد.

معتمدی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه دانشگاه علامه طباطبایی تنها دانشگاه و بزرگترین دانشگاه علوم انسانی کشور در رشته های مختلف علوم انسانی و اجتماعی است، افزود: یکی از برنامه های راهبردی دانشگاه که در افق پنج ساله تعریف شده است، دیپلماسی علمی است.

برای پیشبرد دیپلماسی علمی نیاز به ارتباط با جهان داریم و علاقه مند هستیم در حوزه علوم انسانی از دانش جهانی استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه اندازی کتابخانه چین در دانشگاه علامه طباطبایی بررسی شد

پروژه راه اندازی کتابخانه چین در دانشگاه علامه طباطبایی بررسی شد