مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-08اقتصادي

شرکت بازرگانی دولتی بیشترین ارز روغن را گرفت/بازار برنج در کنترل دولت است!


معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأیید اینکه عمده ارز مربوط به واردات روغن در اختیار دولت قرار گرفته است، گفت: به دلیل سیاست گذاری های انجام شده در این حوزه شاهد آرامش و ثبات در بازار روغن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر اینکه بخش خصوصی اعلام کرده 70 درصد ارز واردات روغن در اختیار این شرکت قرار گرفته و تجار بخش خصوصی قادر به ترخیص محموله های خود به دلیل عدم تأمین ارز نیستند، گفت: این مسئله بسته به سیاست گذاری دولت است و ما مکلف هستیم روغن مورد نیاز مردم را تأمین کنیم چرا که ارز 4200 تومانی متعلق به مردم است و بخش خصوصی هم که با این ارز اقدام به واردات می کند در واقع به عنوان مباشر دولت این کار را انجام می دهد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد روغن مورد نیاز کارخانجات را از محل ذخایر GTC تأمین می کنیم، افزود: بنابراین طبیعی و منطقی است که ارز بیشتری در اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران قرار بگیرد ضمن اینکه در سال جاری 708 هزار تن روغن از محل ذخایر GTC میان کارخانجات توزیع شده و فقط برای ماه مهر برنامه توزیع 90 هزار تن روغن را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه در بازار روغن شاهد آرامش خوبی هستیم، تأکید کرد: این به دلیل اتخاذ سیاست های دولت است و اینکه خود دولت بخش عمده کار را برعهده گرفته و بازار را کاملاً مدیریت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بازرگانی دولتی بیشترین ارز روغن را گرفت/بازار برنج در کنترل دولت است!

شرکت بازرگانی دولتی بیشترین ارز روغن را گرفت/بازار برنج در کنترل دولت است!