مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-08پزشكي

تاکید بر واکسیناسیون والدین دانش آموزانی که در محیط مدرسه حضور دارند


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:به واکسیناسیون والدین دانش آموزانی که به مدرسه می آیند و در محیط مدرسه هستند بویژه خانواده دانش آموزان دارای افراد مسن تاکید می شود.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:به واکسیناسیون والدین دانش آموزانی که به مدرسه می آیند و در محیط مدرسه هستند بویژه خانواده دانش آموزان دارای افراد مسن تاکید می شود.

ایرج صالحی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان با تاکید بر اینکه والدینی که دانش آموزان آنان به مدرسه می آیند باید کارت واکسن داشته باشند، اظهار کرد: یک موضوع که به اشتباه در کشور بر آن تاکید داریم موضوع تاکید بر واکسیناسیون دانش آموزان بوده در حالی که باید به واکسیناسیون والدین تاکید بیشتری شود و والدینی که بچه های آنان به مدرسه می آیند کارت واکسن والدین ضرورت داشته باشد.

وی افزود: به دلیل در جمع بودن دانش آموزان هر کاری هم کنیم دانش آموزان کرونا را می گیرند و بیماری را به منزل و اعضای خانواده بویژه افراد مسن خانواده انتقال می دهند که ممکن است این امر برای والدین و افراد مسن مشکلات پیش آورد و موجب مشکل شود که به همین دلیل باید تاکید بر واکسیناسیون والدین شود.

صالحی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد کسانی که در بخش کرونایی بستری هستند افراد مسن بوده که واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر واکسیناسیون والدین دانش آموزانی که در محیط مدرسه حضور دارند

تاکید بر واکسیناسیون والدین دانش آموزانی که در محیط مدرسه حضور دارند