مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آبان 1400 ساعت 09:302021-11-08اجتماعي

طرح زوج و فرد تردد خودرو در کرمانشاه اجرا می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد خودروها از روز شنبه(22 آبان) در شهر کرمانشاه خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد خودروها از روز شنبه(22 آبان) در شهر کرمانشاه خبر داد.

  سرهنگ محمد حیدری با بیان اینکه این طرح با مصوبه شورای ترافیک شهر کرمانشاه اجرا می شود، گفت: در این طرح خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد هفته می توانند در محدوده های تعیین شده تردد داشته باشند.

وی ساعت اجرای این طرح را از 15 تا 20 شب اعلام کرد و افزود: طرح زوج و فرد خودروها در بافت مرکزی شهر کرمانشاه از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور آگاهی مردم از اجرای این طرح بنرهای اطلاع رسانی در ورودی مسیرهای اجرای طرح زوج و فرد نصب می شود.

حیدری جریمه ورود به طرح زوج و فرد را یک میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این طرح شامل خودروها و موتورسیکلت های شخصی می شود و وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی ها و اتوبوس های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زوج و فرد تردد خودرو در کرمانشاه اجرا می شود

طرح زوج و فرد تردد خودرو در کرمانشاه اجرا می شود